Merlin
Administrator
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:24, 11 Sie 2008 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
1. Definicja pojęć – Użyte w regulaminie (oraz innych oficjalnych komunikatach) oznaczają:
1.1 Możesz dać bana Ryjkowi kiedy ci się tylko podoba, wystarczy napisać do administratora.
1.2 Administrator - osoba, której powierzono najwyższy poziom kontroli nad całym forum.
1.3 Moderator - osoba, której zadaniem jest doglądanie określonej części forum, w celu zachowania porządku, kasowania, zmieniania treści, usuwania postów oraz blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów w działach, które moderują.
1.4 Użytkownik - osoba posiadająca konto na forum, mogąca tworzyć nowe posty, tematy, ankiety.
1.5 Post - pojedyncza wypowiedź konkretnego użytkownika.
1.6 Temat - zbiór postów, rozpoczynający się postem użytkownika zakładającego temat, identyfikowany poprzez nazwę tematu. Szczególnym przypadkiem tematu jest ankieta.
2. Zakładanie tematów
2.1 Każdy nowy temat należy umieścić w odpowiednio przeznaczonym do tego dziale forum.
2.2 W celu uniknięcia powtarzania się tematów, należy użyć opcji Szukaj znajdującej się w górnym menu.
2.3 Temat winien zostać nazwany rzeczowo, np. "Nie mogę się zalogować" (nieprawidłowa nazwa to np.: "mój problem").
3. Redagowanie wiadomości
3.1 Podczas pisania wszystkich wiadomości, należy przestrzegać zasad polskiej pisowni.
3.2 Na forum nie należy używać wulgaryzmów. Sporadyczne przypadki nie będą wiązały się z konsekwencjami, jednak konieczne jest utrzymanie nie tylko merytorycznego, ale też językowego poziomu dyskusji.
3.3 Umieszczanie linków do innych serwisów dozwolone jest wyłącznie w przeznaczonych do tego miejscach (przy zachowaniu wszystkich innych reguł).
3.4 Za utrzymanie porządku na forum odpowiedzialni są Moderatorzy i Administratorzy. Oczywiście, dozwolone jest zwrócenie komuś uwagi przy wypowiadaniu się na jakiś temat, jednak to Moderatorzy są właściwymi do tego osobami (możliwe jest informowanie ich o nieprawidłowościach).
3.5 Nie należy cytować całego posta przy odnoszeniu się tylko do jego części.
3.6 Zabrania się pisania dwóch postów - jeden pod drugim.
3.7 Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz zakładania postów o podstawie komercyjnej, a także świadczących usługi pomocy indywidualnej nastawionej na odniesienie korzyści majątkowej.
3.8 Zakaz zakładania postów o zawartości zbliżonej do własnych, wcześniejszych wypowiedzi (czyli nic nie wnoszących do tematu).
4. Konto Użytkownika
4.1 Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum, chyba, że ma indywidualną i osobistą zgodę Administratora.
4.2 W każdej chwili Użytkownik może poprosić o skasowanie swojego konta.
4.2.1 Zostają usuwane z bazy użytkowników wszystkie informacje o nim, jednakże jego wypowiedzi pozostają.
4.2.2 Nie jest możliwe usunięcie wszystkich lub prawie wszystkich wypowiedzi Użytkownika tylko i wyłącznie na jego życzenie.
4.3 Zezwolono używać sygnaturki w formie grafiki i/lub tekstu o wymiarach 600 x 120 (dla grafiki) lub wysokości 7 linijek (tekst, tekst+grafika) – w rozdzielczości 1024x768px; maksymalny rozmiar grafiki to 200 kB. W sygnaturce można użyć 600 znaków.
4.4 Żaden z elementów konta użytkownika (w tym awatar i podpis) nie może naruszać Regulaminu Forum oraz norm społecznych.
5. Pozostałe
5.1 Zabrania się obrażania, wyśmiewania innych Użytkowników.
5.2 Zakaz spamowania forum(czyli bezkrytycznego wysyłania niepotrzebnych, nieistotnych lub niestosownych wiadomości, a w szczególności reklamy).
5.3 W każdym temacie należy dyskutować na temat określony w pierwszym poście. Jeżeli dotyczy on konkretnego problemu użytkownika, to prośbę o pomoc w rozwiązaniu nowego problemu trzeba umieścić w nowym, osobnym wątku. Wyjątkiem są przypadki bardzo bliskie sobie pod względem tematyki.
5.4 Zakazane jest wyróżnianie postów, np. pisanie tekstów wyłacznie: kolorową czcionką, WIELKIMI literami, tzw. TrAwKą.
5.5 Zakaz umieszczania treści powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, przemoc, itp).
5.5.1 Nie jest zakazane również promowanie organizacji politycznych oraz propagowanie skrajnych poglądów.
5.6 Zakazuje się ingerowania w treść dopisków moderatorskich przez użytkowników, w których postach pojawiły się takie dopiski.
Ostrzeżenia:
1. Po dostaniu trzech osrzeżeń, konto użytkownika zostaje zbanowane.
2. Ostrzeżenia przyznają moderatorzy i administrator.
3. Ostrzeżenie obowiązuje 12 miesięcy.
4. Ostrzeżenia nie rozdajemy za pojedyncze i spontaniczne przekleństwa, jeśli natomiast ich liczba jest rażąca, należy spodziewać się konsekwencji ze strony administratora.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merlin dnia Wto 15:21, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|